5 koraka do uspješne Google Ads kampanje!

Google oglašavanje

 

Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na Google tražilici, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Svi navedeni kanali čine načine za dosezanje ciljanih korisnika. Ovisno o vašoj djelatnosti odabiru se kanali kojima se dolazi do potencijalnih kupaca/ klijenata.

Oglašavanje u Google Ads alatu započinje izradom kampanje. Vrsta kampanje koju odaberete za izradu mora se temeljiti na vašim ciljevima oglašavanja. Kampanje su okupljene oko Googleovih oglašavačkih mreža: Google pretraživačke mreže, Google prikazivačke mreže i YouTube mreže. Upravo te mreže predstavljaju mjesta na kojima se vaši oglasi mogu prikazivati, uključujući Google web-lokacije, web-lokacije koje prikazuju relevantne Google oglase i druge položaje kao što su mobilne aplikacije.

Cilj svakog poduzetnika koji koristi Google Ads alat za oglašavanje je maksimizirati dobit i povrat ulaganja. Međutim, velik broj oglašivača koji samostalno vode svoje kampanje ne ostvaruje te ciljeve. Većina njih stvara loše optimiziranu PPC ( pay per click ) tj. search  kampanju koja ih košta više novca nego što donosi. Ako je to vaše iskustvo, ne morate brinuti jer će u ovom članku biti objašnjeno funkcioniranje Google Adwords alata i način na koji funkcionira postavljanje search kampanje (tekstualnog oglasa koji se prikazuje na Google tražilici). U nastavku smo izdvojili pet Google Ads savjeta koji će vam pomoći da uspješno optimizirate vaše search kampanje i ostvarite dobit.

1. Nemojte koristiti samo ključne riječi koje su vrlo česte u pretraživanju

 

Prvi Google Ads savjet je: prestati koristiti samo ključne riječi sa širokim podudaranjem. Ključne riječi sa širokim podudaranjem daju Google-u pravo da te iste ključne riječi interpretira u različitim upitima pretraživanja. Tako će se vaši oglasi pojavljivati i onda kada su pretraživanja za tu ključnu riječ, konkretno za vaše poduzeće, irelevantna. To znači da ćete izgubiti novac na klikove koji vam neće donijeti nikakve rezultate.

Ključne riječi sa širokim podudaranjem pružit će vam veći doseg, ali nizak postotak ostvarenih konverzija i ciljeva. Zakupljujući primjerice riječ “Zagreb apartmani”, vi ne možete procijeniti traži li osoba apartmane u centru grada Zagreba, istražuje li čisto informativno tržište ili je konkretno zanima cijena apartmana u gradu Zagrebu.

Google Ads razlikuje četiri različite vrste podudaranja: 

Exact match

Phrase match

Broad match

Broad match modifier

Google oglašavanje

 

2. Koristite long tail keywords (specifične fraze koje ljudi koriste prilikom pretraživanja u tražilicama)

Long tail keywords dobro su definirane ključne riječi koje kupci koriste za pretraživanje vaše usluge ili proizvoda. Primjerice, ako se bavite apartmanima, a ciljate sljedeću ključnu riječ:

Apartmani Zagreb

Morat ćete zaustaviti oglasne kampanje jer vam neće donijeti rezultat i potrošit ćete jako puno novaca da bi se rangirali na eventualno 3 ili 4 mjesto na tražilici. Umjesto tih ključnih riječi dodajte im long tail words kao što je prikazano u nastavku:

Apartmani Zagreb centar grada cijena

Apartmani Zagreb centar privatni smještaj

Studio apartman Zagreb centar cijena

Dnevni najam apartmana Zagreb centar

Gornje ključne riječi su specifične fraze koje ljudi koriste prilikom pretraživanja u tražilicama. To su ciljane ključne riječi. Ovakvo optimiziranje kampanje rezultirat će točno ciljanim prometom i  ciljanom publikom na vašu odredišnu stranicu.

3. Dodajte negativne ključne riječi

 

 

Svaki put kada pokrenete Google oglasnu kampanju dodajte negativne ključne riječi. Negativne ključne riječi uklanjaju određene riječi tako da pokreću prikazivanje vašeg oglasa. Negativne ključne riječi povećavaju postotak klikova i smanjuju cijenu po kliku. Primjerice, ako nudite edukaciju koja je plaćena, vi ćete svakako izuzeti ključnu riječ kao što je besplatno i dodat ćete je u negativne ključne riječi. Tako ćete izuzeti mogućnost da se vaš oglas prikaže kada netko upiše riječ besplatno i time ćete izbjeći irelevantne klikove na vašu web stranicu.

4. Usredotočite se na korisnika

 

Još jedan dobar savjet za Google Ads kampanju je da obratite pozornost na potrebe vaših klijenata prilikom izrade oglasne kampanje. Kada ciljate svoju publiku na Google pretraživačkoj mreži, nemojte ciljati sve. Ciljajte samo svoju publiku. Poznavanje klijenata i stvaranje oglasa koji ih ciljaju recept je za uspjeh. Ovdje želite biti sigurni da ciljate svoju publiku na temelju njihovih glavnih interesa i demografije. To je jedan od temeljnih čimbenika uspjeha u stvaranju uspješnije Google Ads kampanje.

5. Uskladite oglasnu poruku s odredišnom stranicom

Usklađenost  poruke s odredišnom stranicom je vrlo važan korak prilikom kreiranja Google Ads kampanje. Ovo je jedan od Google Ads savjeta koji će vam pomoći poboljšati ocjenu kvalitete (Quality score), povećati broj klikova na odredišnu stranicu i relevantnost oglasa (Ad relevance). Ocjena kvalitete je ono što Google koristi da bi znao je li vaša oglasna kampanja učinkovita i relevantna za vašu publiku ili ne. Primjerice, ako vaš oglas glasi “Edukacija o digitalnom marketingu”, a na odredišnoj stranici koristite riječ “Savjeti za digitalni marketing”, kvaliteta vašeg oglasa i relevantnost neće biti dobra. To će povećati cijenu po kliku jer će promet dovesti do odredišne ​​stranice na kojoj se nalazi irelevantan sadržaj koji nije postavljen u oglasnu kampanju.

Zaključak

Naveli smo savjete koji će vam omogućiti da uspješno optimizirate vašu Google Ads kampanju.

Prvi Google Ads savjet je osigurati da se izbjegne upotreba samo ključnih riječi sa širokim podudaranjem.

Drugi Google Ads savjet je korištenje Long tail words – specifične fraze koje ljudi koriste prilikom pretraživanja u tražilicama.

Treći Google Ads savjet je dodati negativne ključne riječi.

Četvrti Google Ads savjet je usredotočiti se na korisnika prilikom izrade Google Ads kampanje.

Peti Google Ads savjet je da uskladite poruku oglasa s porukom odredišne ​​stranice.

Ovih pet Google Ads savjeta pomoći će vam da dobijete višu stopu konverzije i ostvarite veću stopu povrata na ulaganje u vašoj oglasnoj kampanji.

Izvori :

https://www.statista.com/

https://support.google.com/

https://www.alexa.com/

 

Trebate pomoć pri izradi vaše Google Ads kampanje ?

Javite nam se, bit će nam zadovoljstvo pomoći vam. Obratite nam se i saznajte sve informacije koje vas zanimaju.

Kontakt