Oglašavanje

Google AdWords ( Ads )

Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici, grafičke prikaze oglasa u obliku banner oglasa, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama.

Svi navedeni kanali čine skup načina za dosezanje ciljane publike. Ovisno o vašoj djelatnosti odabiru se pravilni kanali kojima se dolazi do potencijalnih kupaca.

Google Ads vam omogućava da analizirate koliko je korisnika vidjelo vaše oglase, posjetilo vaš web, ili vas kontaktiralo.

Kako bi se postavili pravilni, relevantni, ciljani i vrlo važno pravilno budžetirani oglasi neophodno je biti educiran i stručan prilikom rada u Google Ads alatu kako bi se došlo do ciljane skupine i ostvario poslovni rast.

Više o usluzi

Društvene mreže

Društvene mreže, kao jedan od neizostavnih digitalnih kanala prilikom razvijanja marketinške strategije, čine oglašavanje znatno isplatljivijim te osiguravaju, uz manje ulaganja, znatno veći povrat uloženih sredstava.

Što to znači ? Postavljajući relevantne oglase ciljanoj skupini ljudi koji su iskazali interes za djelatnost u kojoj se nalazi vaše poduzeće dolazimo do stvarnih i potencijalnih kupaca.

Oglašavanje na društvenim mrežama zahtijeva educiranost i sposobnost za kvalitetno upravljanje i poslovni rast.

Ukoliko nemate vremena, ili imate nedovoljno znanja o digitalnim kanalima, stojimo vam na raspolaganju za sve informacije i usluge.

Više o usluzi

Kako ostvariti uspjeh u poslovanju uz digitalni marketing ?

Upitnik

Saznajte na primjeru vašeg poduzeća kako ostvariti uspjeh u poslovanju uz digitalni marketing i pravilan odabir digitalnih kanala ?

Upitnik

Zainteresirani ste za suradnju ? Obratite nam se

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.