U Hrvatskoj više od polovice stanovništva koristi Facebook. Što nam to govori? Facebook kao platforma izuzetno je pogodna za poduzeća kako bi poboljšala svoj status na tržištu. Facebook oglašavanje je znatno jeftinije od ostalih kanala, a oglas može imati jako širok doseg prema odabranoj ciljanoj skupini. Što je Facebook oglas detaljnije postavljen, što je ciljana skupina uže segmentirana, manje novca će biti potrebno za oglašavanje, a kampanja će biti uspješnija. Svako poduzeće koje želi uspješno poslovati trebalo bi iskoristiti Facebook alat jer se pomoću njega razvija odnos s kupcima i stvaraju se lojalni kupci što u konačnici rezultira prodajom, koja je uvijek krajnji cilj.
U Hrvatskoj više od polovice stanovništva koristi Facebook. Što nam to govori? Facebook kao platforma izuzetno je pogodna za poduzeća kako bi poboljšala svoj status na tržištu. Facebook oglašavanje je znatno jeftinije od ostalih kanala, a oglas može imati jako širok doseg prema odabranoj ciljanoj skupini. Što je Facebook oglas detaljnije postavljen, što je ciljana skupina uže segmentirana, manje novca će biti potrebno za oglašavanje, a kampanja će biti uspješnija. Svako poduzeće koje želi uspješno poslovati trebalo bi iskoristiti Facebook alat jer se pomoću njega razvija odnos s kupcima i stvaraju se lojalni kupci što u konačnici rezultira prodajom, koja je uvijek krajnji cilj.
U Hrvatskoj više od polovice stanovništva koristi Facebook. Što nam to govori? Facebook kao platforma izuzetno je pogodna za poduzeća kako bi poboljšala svoj status na tržištu. Facebook oglašavanje je znatno jeftinije od ostalih kanala, a oglas može imati jako širok doseg prema odabranoj ciljanoj skupini. Što je Facebook oglas detaljnije postavljen, što je ciljana skupina uže segmentirana, manje novca će biti potrebno za oglašavanje, a kampanja će biti uspješnija. Svako poduzeće koje želi uspješno poslovati trebalo bi iskoristiti Facebook alat jer se pomoću njega razvija odnos s kupcima i stvaraju se lojalni kupci što u konačnici rezultira prodajom, koja je uvijek krajnji cilj.
U Hrvatskoj više od polovice stanovništva koristi Facebook. Što nam to govori? Facebook kao platforma izuzetno je pogodna za poduzeća kako bi poboljšala svoj status na tržištu. Facebook oglašavanje je znatno jeftinije od ostalih kanala, a oglas može imati jako širok doseg prema odabranoj ciljanoj skupini. Što je Facebook oglas detaljnije postavljen, što je ciljana skupina uže segmentirana, manje novca će biti potrebno za oglašavanje, a kampanja će biti uspješnija. Svako poduzeće koje želi uspješno poslovati trebalo bi iskoristiti Facebook alat jer se pomoću njega razvija odnos s kupcima i stvaraju se lojalni kupci što u konačnici rezultira prodajom, koja je uvijek krajnji cilj.
Instagram oglašavanje t
Instagram je definitivno najbrže rastuća društvena mreža unatrag nekoliko godina. Za razliku od Facebook-a, Instagram je isključivo vizualna društvena mreža. Što to znači? Vizualni aspekt, fotografija ili video, može privući puno više "pratitelja" nego čisti tekst na stranici. Objave su besplatne, ali kao i na ostalim platformama, postoje plaćeni oglasi kojima dosežete širu publiku. Instagram je mreža mlađih generacija, nije pogodna za svaku djelatnost, no prisutnost na ovakvoj platformi uvelike može doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne "pratitelje" koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce.
Instagram je definitivno najbrže rastuća društvena mreža unatrag nekoliko godina. Za razliku od Facebook-a, Instagram je isključivo vizualna društvena mreža. Što to znači? Vizualni aspekt, fotografija ili video, može privući puno više "pratitelja" nego čisti tekst na stranici. Objave su besplatne, ali kao i na ostalim platformama, postoje plaćeni oglasi kojima dosežete širu publiku. Instagram je mreža mlađih generacija, nije pogodna za svaku djelatnost, no prisutnost na ovakvoj platformi uvelike može doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne "pratitelje" koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce.
Instagram je definitivno najbrže rastuća društvena mreža unatrag nekoliko godina. Za razliku od Facebook-a, Instagram je isključivo vizualna društvena mreža. Što to znači? Vizualni aspekt, fotografija ili video, može privući puno više "pratitelja" nego čisti tekst na stranici. Objave su besplatne, ali kao i na ostalim platformama, postoje plaćeni oglasi kojima dosežete širu publiku. Instagram je mreža mlađih generacija, nije pogodna za svaku djelatnost, no prisutnost na ovakvoj platformi uvelike može doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne "pratitelje" koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce.
Instagram je definitivno najbrže rastuća društvena mreža unatrag nekoliko godina. Za razliku od Facebook-a, Instagram je isključivo vizualna društvena mreža. Što to znači? Vizualni aspekt, fotografija ili video, može privući puno više "pratitelja" nego čisti tekst na stranici. Objave su besplatne, ali kao i na ostalim platformama, postoje plaćeni oglasi kojima dosežete širu publiku. Instagram je mreža mlađih generacija, nije pogodna za svaku djelatnost, no prisutnost na ovakvoj platformi uvelike može doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne "pratitelje" koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce.
Što ćemo mi raditi za Vas?
Analiza poslovanja
Detaljnom analizom Vašeg poslovanja, dat ćemo Vam smjernice u kojem smjeru bi se trebalo krenuti i na koji način bi se trebalo predstaviti na tržištu.
Detaljno ćemo analizirati proizvod ili uslugu koju predstavljate te ćemo izraditi kompletnu strategiju marketinškog plana na društvenim mrežama.
Odabrat ćemo relevantan sadržaj za Vašu ciljanu skupinu, a time ćemo također povećati svjesnost o Vašem brendu i stvoriti lojalne kupce.
Izradit ćemo oglase na društvenim mrežama, prilikom kojih ćemo detaljno odabrati i segmentirati publiku kako bi oglasi koje ćemo plasirati bili što relevantnijeg sadržaja za ciljanu skupinu ljudi.
Pratit ćemo rezultate, optimizirati i redovito nadopunjavati oglasne kampanje kako bi na kraju plasirali rezultate i izvještaj o postignutim rezultatima.
Prilikom kreiranja Facebook oglasa ili Instagram oglasa potrebno je obuhvatiti sve relevantne teme vezane uz djelatnost u kojoj se nalazi Vaše poduzeće, koje moraju biti predstavljene javnosti.
Pratit ćemo vašu poslovnu stranicu i redovito odgovarati na komentare Vaših pratitelja.
Optimizirat ćemo i ažurirati redovno sadržaj na Vašoj stranici.
Oglašavanje na društvenim mrežama, svakodnevno angažiranje oko objava i sadržaja zahtijeva edukaciju i sposobnost za kvalitetno upravljanje i poslovni rast.