Želite biti na vrhu Google tražilice ?

Naš zadatak je odabrati najbolju strategiju da to i ostvarite!

Obratite nam se

Želite besplatnu analizu vaše Google Ads kampanje ?

Za vas analiziramo postojeće stanje vaših kampanja i nudimo najbolje rješenje!

Zatraži analizu

Želite biti na vrhu Google tražilice ?

Naš zadatak je odabrati najbolju strategiju da to i ostvarite!

Obratite nam se

Želite besplatnu analizu vaše Google Ads kampanje ?

Za vas analiziramo postojeće stanje vaših kampanja i nudimo najbolje rješenje!

Zatraži analizu

Što je Google AdWords (Ads) ?

Google AdWords (Ads) ? t

Google Ads je alat koji omogućuje plaćeno oglašavanje tako da se vaši oglasi prikazuju u slučaju kada korisnik pretražuje ključnu riječ koju ste vi zakupili tj. za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Svi navedeni kanali čine načine za dosezanje ciljanih korisnika. Ovisno o vašoj djelatnosti odabiru se kanali kojima se dolazi do potencijalnih kupaca.

Google Ads je alat koji omogućuje plaćeno oglašavanje tako da se vaši oglasi prikazuju u slučaju kada korisnik pretražuje ključnu riječ koju ste vi zakupili tj. za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Svi navedeni kanali čine načine za dosezanje ciljanih korisnika. Ovisno o vašoj djelatnosti odabiru se kanali kojima se dolazi do potencijalnih kupaca.

Google Ads je alat koji omogućuje plaćeno oglašavanje tako da se vaši oglasi prikazuju u slučaju kada korisnik pretražuje ključnu riječ koju ste vi zakupili tj. za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Svi navedeni kanali čine načine za dosezanje ciljanih korisnika. Ovisno o vašoj djelatnosti odabiru se kanali kojima se dolazi do potencijalnih kupaca.

Google Ads je alat koji omogućuje plaćeno oglašavanje tako da se vaši oglasi prikazuju u slučaju kada korisnik pretražuje ključnu riječ koju ste vi zakupili tj. za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Svi navedeni kanali čine načine za dosezanje ciljanih korisnika. Ovisno o vašoj djelatnosti odabiru se kanali kojima se dolazi do potencijalnih kupaca.

Prednosti Google AdWords-a (Ads) ? t

Zašto Google Ads ? Google Ads omogućava mjerljive i precizne rezultate. U svakom trenutku možete pratiti razvoj vaše kampanje, koliko je bilo klikova na vaš oglas, koliko se puta prikazao i gdje se prikazao. Određivanje ciljane skupine jedna je od najvažniji prednosti Google Ads oglasa. Ciljati korisnike možemo na temelju njihove lokacije i interesa. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove. Oglas plaćate samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. U suprotnom nema troškova.

Zašto Google Ads ? Google Ads omogućava mjerljive i precizne rezultate. U svakom trenutku možete pratiti razvoj vaše kampanje, koliko je bilo klikova na vaš oglas, koliko se puta prikazao i gdje se prikazao. Određivanje ciljane skupine jedna je od najvažniji prednosti Google Ads oglasa. Ciljati korisnike možemo na temelju njihove lokacije i interesa. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove. Oglas plaćate samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. U suprotnom nema troškova.

Zašto Google Ads ? Google Ads omogućava mjerljive i precizne rezultate. U svakom trenutku možete pratiti razvoj vaše kampanje, koliko je bilo klikova na vaš oglas, koliko se puta prikazao i gdje se prikazao. Određivanje ciljane skupine jedna je od najvažniji prednosti Google Ads oglasa. Ciljati korisnike možemo na temelju njihove lokacije i interesa. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove. Oglas plaćate samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. U suprotnom nema troškova.

Zašto Google Ads ? Google Ads omogućava mjerljive i precizne rezultate. U svakom trenutku možete pratiti razvoj vaše kampanje, koliko je bilo klikova na vaš oglas, koliko se puta prikazao i gdje se prikazao. Određivanje ciljane skupine jedna je od najvažniji prednosti Google Ads oglasa. Ciljati korisnike možemo na temelju njihove lokacije i interesa. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove. Oglas plaćate samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. U suprotnom nema troškova.

Gdje se prikazuju Google AdWords (Ads) oglasi ? t

Kao što smo prethodno naveli postoji nekoliko vrsta oglasa, a uz to i nekoliko mjesta plasiranja oglasa. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici tj. pretraživačkoj mreži, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa tj. prikazivačkoj mreži, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Gmail oglasi noviji su način oglašavanja, gdje se oglas plasira u vaš online poštanski sandučić. Remarketing oglasi se plasiraju samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, nisu poduzeli određenu akciju, ali su iskazali interes. Ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

Kao što smo prethodno naveli postoji nekoliko vrsta oglasa, a uz to i nekoliko mjesta plasiranja oglasa. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici tj. pretraživačkoj mreži, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa tj. prikazivačkoj mreži, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Gmail oglasi noviji su način oglašavanja, gdje se oglas plasira u vaš online poštanski sandučić. Remarketing oglasi se plasiraju samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, nisu poduzeli određenu akciju, ali su iskazali interes. Ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

Kao što smo prethodno naveli postoji nekoliko vrsta oglasa, a uz to i nekoliko mjesta plasiranja oglasa. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici tj. pretraživačkoj mreži, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa tj. prikazivačkoj mreži, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Gmail oglasi noviji su način oglašavanja, gdje se oglas plasira u vaš online poštanski sandučić. Remarketing oglasi se plasiraju samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, nisu poduzeli određenu akciju, ali su iskazali interes. Ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

Kao što smo prethodno naveli postoji nekoliko vrsta oglasa, a uz to i nekoliko mjesta plasiranja oglasa. Google Ads podrazumijeva tekstualne oglase koji se prikazuju na tražilici tj. pretraživačkoj mreži, grafičke prikaze oglasa koji se prikazuju u obliku banner oglasa tj. prikazivačkoj mreži, videooglase na YouTube-u i mobilne oglase u aplikacijama. Gmail oglasi noviji su način oglašavanja, gdje se oglas plasira u vaš online poštanski sandučić. Remarketing oglasi se plasiraju samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, nisu poduzeli određenu akciju, ali su iskazali interes. Ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

Cijena Google AdWords (Ads) oglasa ? t

Google oglasi plaćaju se samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. Ukoliko korisnici nisu kliknuli na oglas, troškova neće biti, ali ćete time steći povećanje svjesnosti o vašem proizvodu. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove oglašavanja tako da odredite dnevni i mjesečni budžet.

Google oglasi plaćaju se samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. Ukoliko korisnici nisu kliknuli na oglas, troškova neće biti, ali ćete time steći povećanje svjesnosti o vašem proizvodu. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove oglašavanja tako da odredite dnevni i mjesečni budžet.

Google oglasi plaćaju se samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. Ukoliko korisnici nisu kliknuli na oglas, troškova neće biti, ali ćete time steći povećanje svjesnosti o vašem proizvodu. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove oglašavanja tako da odredite dnevni i mjesečni budžet.

Google oglasi plaćaju se samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. Ukoliko korisnici nisu kliknuli na oglas, troškova neće biti, ali ćete time steći povećanje svjesnosti o vašem proizvodu. U svakom trenutku vaših kampanja vi kontrolirate troškove oglašavanja tako da odredite dnevni i mjesečni budžet.

Što ćemo mi raditi za Vas ?

Analiza i planiranje

Google AdWords (Ads) alat zahtijeva edukaciju i stručnost kako bi se ostvarilo kvalitetno upravljanje i poslovni rast.

Na temelju trenutne situacije predlažemo što je sve potrebno promjeniti u kampanji te kako ju optimizirati u skladu s djelatnošću poduzeća.

Planiramo sve potrebne korake, razrađujemo koju vrstu oglasa odabrati, gdje i kojoj ciljanoj skupini ga plasirati kako bi bili sigurni da ćemo obuhvatiti svaku cjelinu vaših kampanja.

Pitajte nas

Izrada oglasa i optimizacija

Izrađujemo oglase koji su u skladu s vašom djelatnošću. Određujemo vašu ciljanu skupinu, njihove interese i njihovu lokaciju.

Odabiremo vrstu oglasa koji ćemo izraditi (tekstualni, grafički,gmail ili video oglas) i svaku kampanju detaljno optimiziramo.

Digitalni kanali su najbolji i najbrži način kako doći do potencijalnih klijenata, a da uz to kontrolirate budžet.

Ukoliko još uvijek niste plasirali svoje oglase, nemate dovoljno vremena, stručnosti i znanja u ovom području obratite nam se kako bi zajedno postigli željene rezultate.

Obratite nam se

Traženje najuspješnijih ključnih riječi

Što su ključne riječi? Čitav Google AdWords (Ads) alat počiva na principu odabira ključnih riječi za koje se želite oglašavati.

Dakle kada korisnici upišu navedenu ključnu riječ za koju se i vi oglašavate, vaš oglas će se prikazati.

Ključnim riječima definiramo ujedno i sadržaj vašeg web odredišta, Google Ads oglasa i time ga činimo dostupnijim za pronalazak istog ili sličnog sadržaja.

Pronalazak korisnika pomoću ključnih riječi je temelj Google Ads alata.

Kontakt

Praćenje i izvješća Google AdWords (Ads) kampanji

Usporedba i praćenje oglasa tijekom vremena jedna je od osnovnih radnji koje dovode do uspješnosti kampanje.

Kako bi se kampanja mogla optimizirati i nadopnjavati potrebno je postaviti više oglasa i grupa oglasa koji se kroz vrijeme analiziraju, a najuspješniji ostaju kako bi se plasirali na određenu mrežu.

Mi pratimo, analiziramo i ispostavljamo izvještaje vaših kampanja kako bi vidjeli rezultate uspješnosti pojedine kampanje.

Zatraži ponudu

Naša postignuća

  • Google AdWords Fundamentals Certificate

  • Google AdWords Search Certificate

  • Google AdWords Display Certificate

Kako ostvariti uspjeh u poslovanju uz pravilan odabir digitalnih kanala ?

Ispunite kratak upitnik i saznajte na primjeru vašeg poduzeća kako ostvariti uspjeh u poslovanju uz pravilan odabir digitalnih kanala.

Riješi

Imate dodatnih pitanja ? Obratite nam se

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.